Powered By Blogger

28 Temmuz 2009 Salı




Hüzünlü bir davanın suçsuz sanığı gibi
Kelepçeledim özlemlerimi bir bir koluma
İçim gıcıklandı dersin ya hani
Yediğim ekmek boğazıma ayrı düştü
Bir yanım işte böyle boş kaldı
Sigaranın dumanı gibi uçup gitmişim
Gittiğim yerlerden yar seni değil
Sensizliği getirmişim...

Esmer dikenler batar kalbime
Her gittiğinde
Siyah akar kanım

Hüzünlü bir davanın sucsuz saığı gibi
Boş gözlerle baktım bugün martılara
Ve uçtum kolumu yalnızlıgın omzuna atıp
Mutluluk düşlediğim bir o kayadan
Bir o kayaya
Ama yazıkki
Ucumda bucağımda ne varsa sensizlik
Mavinin oğluydum bir zamanlar
Şimdi mahiye büründü hüznüm
Mısralarımda sel olmuş akmış gözyaşlarım
Elimi tutsan anlayacaktın ...
Güneşler açmış ardımızdan
Ve ben bir çiğ tanesi gibi uçup gitmişim
Gittiğim yerlerden yar
Seni değil sensizliği getirmişim

Esmer dikenler batar kalbime
Her gitiğinde
Siyah akar kanım...


ERHAN YİĞİT KIRIKCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...