Powered By Blogger

13 Eylül 2009 Pazar

- ARTIK-




Sen yasak ol bende elma bu bahçede
Ademden havva'ya kadar en sevdiğin yalanları
Koy cebime gideyim
Yeter bu kadar doğrulduğum
Yoruldum artık

Ben terazi olayım sende günah
Göğsümüzü gerip ilahi tecelliye
Koy fazla gelen yanlarımı ardımıza
Yeter bu kadar azaldığım
Bittim artık

Ah sen gece ol bende mehtap
Ver bütün samanyolunu avuçlarıma
Yetti benim zavallı düşlerim
Bir mavi düştüm...
Düştüm artık

Ve gülistanlar beğen ömrümüzde haydi
Sen bahçıvan ol ben gül
Dikenlerim içerime dönük
Ver aşkın suyunu gövdeme yeter
Çatladım artık

Kış gelsin diyarımıza
Sen gökyüzü ol ben bir kar tanesi
Dalga dalga yağalım şehirlere
Yeter güneşini bağrıma değdirdiğin
Eridim artık

Yar ağızlara destan olalım işte
Sen maşuk ol ben aşık
Ver ellerini kalbime
Yanıyor içim yeter
Öldüm artık

Bu aşk sanada banada yeter
İNAN ARTIK...


ERHAN YİĞİT KIRIKCI

1 yorum:

  1. SIIRIN GUZEL ILHAM KAYNAGIN NE BILMEM AMA BU YOLDA GIDER VE FARKLI TEMALAR ISTERSEN DAHADA BASARILI OLURSUN EMINIM BUNA

    YanıtlaSil

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...