Powered By Blogger

6 Eylül 2009 Pazar

- SEN BANA GELDİĞİNDE -



Sen bana geldiğinde
Kan revan içinde uyanacak aşk
İhanetin uykusundan
Gözünde asırlardan kalma zayıf bir çapak
Ve tüyden sözlerim olacak
Lakin öylesine ağır
Sana kucağımda
Büyüyemeyen hayallerimi göstereceğim sonra
Bağrının ortasında bir yumruk kadar
Pişmanlığın olacak
Geriye dönmeyen seneler gibi
Lakin yutkunmak öylesine zor
Ey yar nefesimi sokağında bıraktım ki
Ağlayan klarnet seslerinde kalan hıçkırıklarımı
Duyasın diye
Ve gün doğduğunda sevişmemizin üstüne
Yalanlarının puşt kırmızılığında
Kan revan içinde uyanır aşk
İhanetin uykusundan
Gözünde asırlardan kalma zayıf bir çapak
Ve güz kadar yalnız kalırsın
Lakin baharların öylesine uzak

Ey yar
Sen bana geldiğinde yani
Bilselerdi melekler mum yakmayı
Kanatırdım geceleri koynumuzda
Yorgun yelkovanlar vuslatımıza ilerlerken
Ağlayacağım emin ol
Şehr-i yiğit
Yağmur sonrası köyler gibi kokacak
Islanacak her taraf
Ayakların çıplaksa üşeyeceksin
AH sen bana geldiğin de
Kan revan içinde uyanacak aşk
İhanetin uykusundan
Gözünde asırlardan kalma zayıf bir çapak
Ve şüphe doğuran yarınımız olacak
Aklımda fikrimde seni unutmak ..

Anlasana
Sen bana geldiğin de
Bir göreceksin ki
Tenim esmer kefenim ak...

ERHAN YİĞİT KIRIKCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...