Powered By Blogger

25 Şubat 2009 Çarşamba

-ATEŞLERDEN YANA-



Adını kazıyacaktım gökyüzüne lakin
Kanamasından korktum gökyüzünün
Kan yağacaktı yoksa bütün aşklara
Elleri ceplerinde dolaşan delikanlılar
Bizden habersiz başka ülkenin aşıklarına
Damlalara hani
Asi sazımın mızrabına...

Be hey mangal yürek
Taş bağırlı ağlamalarmı sardı seni
Hayasızcamı esti rüzgarı feleğin bağrına
Üşüdünmü?
Fayda yok yazık
Sür kendini ataşlerden yana

Resmimizi çizecektim mahallemizin duvarına lakin
Üzülmesinden korktum renklerin
Gözyaşım düşecekti karalara
Elma kırmızı ayva sarı olmayacaktı yoksa
Bahçeleri mor sümbüllerin
Güneşin kızıllığına
Bütün saf beyazlara hani
Yokluğundan keder yüklediğim
Kasabamın gri bulutlarına

Be hey deli gönül
Taş bağırlı ağlamalarmı sardı seni
Hayasızcamı esti rüzgarı feleğin bağrına
Üşüdünmü?
Bi aldığın nefese inan şimdi
Fayda yok yazık
Sür kendini ateşlerden yana

Savruldu küllerim yar
Çayıma yokluğunu kattılar
Yandım böyle birbaşıma...


ERHAN YİĞİT KIRIKCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...