Powered By Blogger

21 Şubat 2009 Cumartesi

- GİTME MÜMKÜNSE-



Gitme mümkünse
Dokunur gitmelerin
Işığımı kaybederim yoksa
Düşer sol yanım
Kötü gibi birşey düğümlenir boğazıma
Üşürüm
Bir sabah uyandığımda bir sabah
Ellerimi çaresiz bulmayayaım derken
Kan çanağına döner yoksa gözlerim
Gitme mümkünse
Dalga dalga hasretlerde boğulurum yoksa
Yoksa yetmez yaşamaya nefesim
Küserim soframdaki zeytine bile
Ey kavgamın içinde doğan güneş
Başlangıcım sen oldun
Noktam olma
Ey yaramın sızlayan kabuğu
Ellerini ellerime ver
Atma beni sensizliğin yangınına
Gitme mümkünse
Düşer bağlamamın üzerinden notalar
Ezgiler öksüz kalır kara kışın ortasında
Yoksa en istikrarlı yolcusu olurum ayrılık treninin
Müdavimi olur yaşlı gözlerim
Arkasından bakakalarak
Gönlümün limanından kaldırdığın her geminin
Ve martılar boyunca açlıklarım olur yoksa
Cılız bir rüzgardır bedenim
Olarak siyah saçlarının yeni misafiri
Haydi bütün çaldığın hayallerimi ikram et bana
Bir çocuğun masmavi inancı gibiydim oysa yanında...

Sen beni bana bırakıyorsunda
Bendeki senin hali nice olur peki
Hep böyle griliklere komşu
İçinde dikenler büyüten bir özlemin
Kucağına mı oturuverir sevda?
Söylesene bir yer varmı yoksa
Birkere yaralarımı heybene kat yar
Yük etmem ben kendimi sana
Namlunun ucundadır susmuşluğum
Ben seni özlerim
Bir ceylan ölür dağlarda
Şimdi sana bana en yakın yıldızdan
Seslensem duyabilirmisin
Battıkça üzerimizden güneşimiz
Vurduğum duvarlardadır
En sevdiğim gülüşümüz
Hani birkere yani sadece
Gitme mümkünse
Darağaçlarında asılayım derken
Gözyaşım imzam olur yoksa
ETME !!!


ERHAN YİĞİT KIRIKCI

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı. Özlem duyduğum için daha bir dokundu içime. Yüreğinize sağlık.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı, "yük etmem sana kendimi"
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Şiirinizi çok beğendim, yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...