Powered By Blogger

8 Şubat 2009 Pazar

-Gitme-
















Gamsız bulutların üstündesin bu aralar
İçimden gökyüzünü yarıp bağırmak geliyor sana
Ama yorgun bir kelebek kanadındayım sanki
Kanat çırpıp 
Yığılıveriyorum seni gördüğüm yere



Ama ben sana gitme dedim yar
Uzaklara gitme . . . 



Gecelerimi sana adadım
Kuru öksürük nöbetlerinde
Nicedir sevdam yaman olur böyle
Küflenmiş peynir kokan odalarda
Kaybettiği oyuncagına ağlıyor şimdi çocuk
Pahalı bir arabanın sıçrattığı çamur izi gibi
Kahpeleşiyor 
Aşk birden bire



Ama ben sana gitme dedim yar
Uzaklara gitme . . . 


Erhan Yiğit KIRIKCI



2 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel sözler bunlar,emeğine sağlık,devamını paylaşmanı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. kendi emeğiniz,kendi kaleminizden dökülenler...tebrik ederim..herbiri ayrı güzeldi.

    YanıtlaSil

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...