Powered By Blogger

9 Şubat 2009 Pazartesi

-Toprağım ol-


Biz seninle anca bir türkü notasının içindeki 
Do diyezle si bemol olurduk
Ne çalan seni bilirdi ne de dinleyen beni
Oysa melekleri bile ağlatırdı şarkımız 
Arkamızdan ağıtlar yakılırdı
Bize ağlardı şehrin güvercinleri


Biz seninle anca alevler içindeki 
Bir çıra ile kağıt parçası olurduk
Ne yakan seni bilirdi ne de yanan beni
Oysa rüzgarları bile dile getirirdi öykümüz
Sen pervasızca giderdin 
Benim üzerimden koca bir tren geçerdi


Biz seninle anca bir bahçe içindeki
Gül ile menekşe olurduk
Ne büyüten seni bilirdi ne de koklayan beni
Oysa yağmurlarımız vardı bizi besleyen 
Gözlerimiz birbirine değdiğinde
Bütün kent aşk kokardı

Ahir zamanda dermanım olamadın ama yar
Ölüyorum
Gel şimdi toprağım ol . . . 


Erhan Yiğit KIRIKÇI



                                                                

5 yorum:

  1. Gözlerimiz birbirine değdiğinde
    Bütün kent aşk kokardı...

    Çok güzel bir cümle bu,yine çok duygulu yazmışsın,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. güzel bir blog olacak inşallah burası. tebrik ediyorum. şiirler çok kaliteli, başarılar...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir şiirdi paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. herkese cok tesekkür ederim yorumlarınız için paylaşımım desteğinizle daha anlamlı oluyor..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir blogmuş bu... Sayende keşfettim. Şiirlerin çok güzel, her gün uğranıp okunası... :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...