Powered By Blogger

10 Şubat 2009 Salı

--İsYaN--






Benim ellerim donar
Asi bir soğugun bağrında yeşerir olmazlar
Keskin bir siren sesi gibi keser beynimi hasretin
Ve bir diş ağrısı gibi zonklar hani
Sana gider tüm züppe karanlıklar
Ağlarım sanırsın bu şartlar altında bilirim
ama akmayıversin gözyaşım bırak
İnadına susarım böyle gecelerde ben
Özlemimi antibiyotiklerimin prospektüslerinde okurum
Öksürüklerimin içinde sarsılır
İhanetinin tüm çıplaklığı
Küçük kalbim avuçlarında çıra gibi yanar

Keşke bende sen olabilseydim...
Alıp gidebilseydim başımı yani
Hüzün bulutlarından damlalar dökülürdü belki ellerine
Oysa dediğin gibiydi hersey
Ne halim varsa görüyorum merak etme
Düşerken
Penceremin pervazından bakarken toza çamura bulutlara
Bak ne diyor içimden bir çocuk
Çekip gittiğin yolların
Gülüşünün saçının örneğin
Yada sevdiğim neyin varsa işte
Yağmurun mesela
Bana bıraktığın benin de...
Allah hepsinin belasını versin ulan!!!

Erhan Yiğit KIRIKCI



2 yorum:

  1. Aslında benim yağmurumu hiç sevmedin belki de,belki de sevdim sandın şeyler sadece küçük detayların oluşturduğu kelimelerden ibaretti;saçım,tenim,yağmurum...Hiçbirine duygu yüklenmemişti ya da hiçbiri sendeki aslım değildi...

    diye devam ettirmek istedim:)Emeğine sağlık gerçekten çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. Eline yüreğine sağlık güzeldi

    YanıtlaSil

damlalardan nasibini alanlar yorumladı...